Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

In asteptarea lui Mos Nicolae

Pentru ca am primit de la Andrea forma de biscuiti spritati, astazi am facut o portie sa vad daca au trecere si binenteles sa-l astept pe Mos Nicolae.  Pentru ca reteta este deja postata, revin acum cu cateva poze.

Ingredientele,

aluatul vartios gata de trecut prin masina de carne echipata cu forma speciala,

biscuitii inainte de a intra in cuptor

si gata de papat.

Oare ajung si pentru Mos Nicolae?

decembrie 5, 2009 - Posted by | Biscuiti spritati |

6 comentarii »

  1. […] De la Mos Nicolae Pentru cei care treceti pe aici, un biscuite de la Mos Nicolae. Pentru Andrea, mai multi ca datorita ei am forma. Sa fiti cuminti poate aduce Mosul si bomboane, portocale, covrigi, nuci si mere. Traditional, acestea sunt darurile pe care le pune Mos Nicolae in cizmulite. Si binenteles o “joarda”. Sursa poza. […]

    Pingback de De la Mos Nicolae « Ghiocel07 | decembrie 5, 2009

  2. Da ! Da…si eu am facut saptamana asta asa ca si exercitiu si am pus in ei si bucatele mici de nuca taiata si coaja lamaie…deliciosi! Doar ca nu am avut forma la masina de macinat si am facut cu formele pentru fursecuri…

    Comentariu de marcela | decembrie 5, 2009

  3. @marcela-si eu am pus de data asta coaja rasa de portocala.

    Comentariu de ghiocel07 | decembrie 6, 2009

  4. mmmmm deliciosi….cred ca am sa trec si eu la treaba!! Reteta o am acum!! Iubesc blogul acesta!!E motivul pentru care un laptop s-a mutat definitiv in bucatarie!

    Comentariu de Andrea | decembrie 6, 2009

  5. Andrea sa sti ca si la mine un laptop sta pe masa din bucatarie. De fapt bucataria este „biroul” meu. Sa-mi spui parerea familionului.

    Comentariu de ghiocel07 | decembrie 6, 2009

  6. in cautare de forma de biscuiti ca cea din poza de mai sus am ajuns pe acest site;va rog f mult sa ma ajutati sa cumpar si eu o astfel de forma de biscuiti! imi puteti lasa un mesaj pe mail?

    Comentariu de cosmina | ianuarie 6, 2010


Lasă un comentariu