Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Oua umplute

 

Ingrediente: 5 oua, un pateu de ficat, o bucatica de unt, 2 linguri smantana, sare, piper, boia dulce

Mod de preparare: se fierb ouale tari, se lasa sa se raceasca, se decojesc si se taie in doua. Intr-un mixer se pun galbenusurile, pateul, untul si smantana, se condimenteza cu sare si piper. Se obtine o crema fina cu care se umplu albusurile de ou.

 

Dupa preferinta se poate adauga mustar in loc de smantana. Se aranjeaza pe platou si se orneaza dupa imaginatie si ceea ce exista prin frigider: cu frunze de patrunjel, gogosar, masline, boia.

 Din pasta ramasa se pot face tartine. Un aperitiv usor de facut si la indemana oricui.

ianuarie 2, 2012 - Posted by | Aperitiv | , ,

3 comentarii »

  1. Doamne ce le poftesc…. de revelion nu am facut anul asta si tare pofta imi e ele…
    Dar imi fac si eu:)
    Pupici

    Comentariu de Bianca | ianuarie 2, 2012

  2. Nici eu nu am facut de Revelion si nici de Craciun. Acum le-a venit randul, au coborat copiii de la munte si i-am asteptat cu ele proaspete. Te pup Bianca.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 2, 2012

  3. N-am mai mancat de mult! La Multi Ani!!! Pupici

    Comentariu de Simona | ianuarie 2, 2012


Lasă un comentariu