Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Pulpe de pui cu ciuperci umplute

Acum ceva vreme dadeam aici o reteta de ciuperci umplute, dar cum nu facusem fotografii postul e putin cam sec. Asa ca astazi pun si poze sa vedeti ce bine arata.

Noi ciupecile suntem curatate, spalate, sterse, aranjate frumos in tava si asteptam umplutura

acum suntem gata impopotonate si caldura cuptorului ne va rumeni frumos si va emana un miros…..

Dupa ce intreaga familie a fost ametita de savoarea miresmei, suntem gata de mancat alaturi de doua pulpe de pui bine rumenit la punga si muraturi asortate

Nu-i asa ca aratam bine? Vreti sa stiti si gustul?

Decembrie 6, 2009 - Posted by | Friptura | , ,

3 comentarii »

  1. Arata foarte bine!
    Cred ca am sa incerc si eu din nou cat de curand.

    Data trecuta, din pacate, le-am pus cam multa umplutura si a cazut din ciupercute :(.
    Dar sunt delicioase.

    Comentariu de gianci | Decembrie 8, 2009

  2. Am uitat, acest comment nu va fi postat probabil, as vrea sa facem schimb si sa adaug in blogroll-ul meu linkul, pe: http://retzetar.wordpress.com.

    Comentariu de gianci | Decembrie 8, 2009

  3. @gianci-eu in general nu fac schimb de linkuri, daca-mi place un blog adaug linkul fara probleme. Nu cred ca se supara nimeni daca arunci un ochi pe aici din cand in cand. Si nu sterg decat comentariile rautacioase sau necivilizate.

    Comentariu de ghiocel07 | Decembrie 8, 2009


Lasă un răspuns

