Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Supa crema de legume

Este prima data cand fac supa crema, nu stiu daca va fi pe placul sotului meu obisnuit cu ciorbele ardelenesti. Dar asa o data merge, sper sa nu am reclamatii…. !!!

Ingrediente: 4 morcovi mari, un ardei gras, o ceapa alba, o jumatate telina, un pastarnac, 2 fire patrunjel, cateva bucatele de conopida, o mana de mazare,  3 cartofi, 2 linguri de ulei, sare, piper

Mod de preparare: se curata legumele, se spala bine si se taie bucati mari. Ceapa, ardeiul, morcovul, telina, patrunjelul si pastarnacul se pun la calit in 2 linguri de ulei. Se amesteca cu o lingura de lemn.

 

Dupa cateva minute se toarna apa calda cat sa le acopere si putin deasupra, se pune capacul si se lasa la fiert pana cand legumele sunt moi. Se adauga apa calda daca este nevoie. In final se pune conopida, cartofii taiati cubulete si mazarea. Se da cateva clocote pana sunt fierte si acestea. Se scot legumele, se pun in blender si se paseaza.

 

Supa crema de legume se serveste calda cu smantana si paine prajita taiata cuburi…..adica, crutoane.

Pofta buna!

noiembrie 20, 2011 - Posted by | Supa | , ,

5 comentarii »

  1. Cam groasa crema … altfel se poate manca !

    Comentariu de sip | noiembrie 21, 2011

  2. Avem apa la robinet 🙂

    Comentariu de ghiocel07 | noiembrie 21, 2011

  3. N`am facut nicioadata… si eu tot un ardelean am (doar pe jumatate, dar se respecta!) 🙂 Cred ca voi incerca si eu. Pupici

    Comentariu de Simona | noiembrie 21, 2011

  4. 🙂

    Comentariu de mariana | noiembrie 22, 2011

  5. Arata minunat… De cand am vazut-o pe FB am retinut-o si mi-am zis ca am s-o fac. Azi cred ca o incerc!!

    Comentariu de FELIS | decembrie 10, 2011


Lasă un comentariu