Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Prajitura cu iaurt si fructe

Ingrediente: 3 borcanele de iaurt de fructe, 4 linguri de zahar, un plic CremeOle de vanilie sau fructe, un plic frisca, un plic gelatina, cativa biscuiti, fructe din conserva sau naturale

Mod de preparare: Se pune gelatina la inmuiat in 5 linguri apa. Cand s-a umflat se pune vasul intr-un vas cu apa fiarta sa se lichefieze. Se adauga iaurtul si se mixeaza, se adauga zaharul si in final budinca si frisca. Se mixeaza bine.

O forma sau tava de chec se tapeteaza cu o folie alimentara, pe fundul formei se aseaza fructele, peste care se toarna crema.

Deasupra se aseaza biscuiti inmuiati foarte putin in zeama de compot. Se acopera cu folia alimetara si se da la rece pana a doua zi. Se scoate din tava, se inlatura folia si se seveste.

Se face intr-o forma mai ingusta pentru ca sa fie mai inalta. Este usor de facut si foarte racoroasa.

Reteta este inspirata de aici cu cateva modificari.

ianuarie 16, 2010 - Posted by | Prajitura | , , , ,

11 comentarii »

  1. O idee foarte buna si imi place ca e si rapida. Multumesc, mai ales ca ne place la toti ananasul.

    Comentariu de Marcela | ianuarie 17, 2010

  2. Merge cu orice fel de fructe. Atentie, s-ao faci intr-o forma mai ingusta ca sa iasa mai inalta. Sa-mi spui cum ti-a iesit.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 17, 2010

  3. Ieri am facut reteta de chec. A iesit foarte bun si un foarte frumos colorit. M-ati scos din belea ca nu mi-am gasit caietul cu retete si stiam ca aveati reteta. Multumesc inca o data.

    Comentariu de Marcela | ianuarie 18, 2010

  4. Cu mult drag oricand si ma bucur ca ti-a placut.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 18, 2010

  5. Da, de-abia astept sa incerc. Eu am s-o fac cu o crema cu cacao si in loc de fructe am sa pun un strat de alune, nuci, etc. Sper sa o fac maine!10*

    Comentariu de mariana | ianuarie 18, 2010

  6. Eu am facut cu crema de capsuni pentru ca si iaurtul era de capsuni. Sigur merge cu orice. Sa-mi spui cum a iesit.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 18, 2010

  7. Arata bestial si e super ca se poate face in multe feluri.Felicitari,am notat reteta

    Comentariu de VIO | ianuarie 21, 2010

  8. Multumirile le indreptam catre Monicuta.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 21, 2010

  9. Astazi am reusit sa o fac astfel: am tapetat o tava patrata cu folie adeziva, am pus un strat de rondele de portocala,apoi un strat de crema de portocale preparata la rece cu praf si o cana de lapte. Urmatorul strat este din aceeasi crema in care am incorporat gelatina si ultimul strat din biscuiti semiinmuiati in sirop de portocale. Sooper buna, rapida si…de efect!

    Comentariu de mariana | ianuarie 23, 2010

  10. Sigur, aceasta reteta merge cu orice fruct si crema. Este usor de facut, racoroasa si buna.

    Comentariu de ghiocel07 | ianuarie 23, 2010

  11. am facut si eu prajitura cu iaurt,ceva modificata,dar am pastrat ideea de baza.suuuper de tot, a fost apreciata de intreaga familie

    Comentariu de Postolache violeta | mai 21, 2010


Lasă un comentariu