Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Adio 2011, bine ai venit 2012

La multi ani !

 Sa fiti sanatosi si la punga grosi!

Decembrie 31, 2011 Posted by | Sarbatoare | , , , | Lasă un comentariu

Baghete din foietaj si sunca

Dupa ce am facut „carnaciorii in foietaj” mi-a ramas o bucata de foietaj asa ca am apelat la Edith si am facut aceste minunate aperitive. Multumesc pentru reteta.

Ingrediente:  foietaj, salam sau sunca afumata feliata foarte subtire, cascaval, ketchup, sare Citește în continuare

Decembrie 31, 2011 Posted by | Aperitiv | , , | Lasă un comentariu

Carnaciori in foietaj

Asa pe suta de metri am gasit aici un aperitiv de exceptie. Multumesc dragelor pentru idee si La multi ani!

Ingrediente: 1 pachet aluat de foietaj, carnaciori, seminte de susan, mac si chimen, ou pentru a unge aluatul, un pic de sare Citește în continuare

Decembrie 31, 2011 Posted by | Aperitiv | , | 2 comentarii

Limonada

De sarbatori se bea orice altceva numai limonada, nu. Dar dupa….ce parere aveti, merge un pahar de limonada rece? Sigur ca da! Deci am pregatit o carafa pentru …..maine….

Ingrediente: 2 lamai verzi, o lamaie galbena, cateva clementine sau o portocala, 6 linguri de zahar, 1 litru de apa, frunze de menta. Citește în continuare

Decembrie 31, 2011 Posted by | Bauturi | , | 2 comentarii

Supa de vita cu taitei

Pentru ca de Craciun am avut ciorba de perisoare, m-am gandit sa fac pentru Anul Nou o supa cu taitei. Si cum nu este bine sa mananci pui sau gaina la inceput de an, am facut o supa de vita cu taitei iar din zarzavat o salata boeuf.

Ingrediente: o bucata de carne de vita (rasol), 4-5 morcovi, 2 radacini de patrunjel, 2 radacini de pastarnac, o jumatate telina, o ceapa, boabe de piper, sare. Citește în continuare

Decembrie 31, 2011 Posted by | Supa | , , | Lasă un comentariu