Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Pui cu garnitura de fasole verde

Pentru ca dupa concediu trebuia sa fac ceva de mancare dar in frigider cam bate vantul, am decongelat repede cateva pulpe si un piept de pui, le-am condimentat bine cu sare, piper, boia de ardei, praf de usturoi si le-am pus intr-o punga la cuptor. Le-am lasat cca o ora. Ca si garnitura am facut fasole cu usturoi si smantana. Se pune foarte putin ulei la incins intr-un vas antiaderent, se rastoarna o punga de fasole congelata si se lasa sa se inmoaie sub capac. Se adauga 3 catei de usturoi pisati si sare. La final se amesteca o lingurita de faina in trei linguri de smantana si se toarna peste fasolea deja gata. Daca se pun si cateva fire de marar tocat este chiar un deliciu. Se serveste cu friptura de pui. Repede, delicios si la indemana.

Pofta buna!

Iunie 14, 2011 - Posted by | Friptura | ,

1 comentariu »

  1. mancarea mea preferata… o bucatica de carne si toate pastaile le-as manca,o seara buna

    Comentariu de yaya6 | Iunie 14, 2011


Lasă un răspuns

