Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Prajitura cu „chocremo”

M-am gandit ca din compozitia de muffins se poate face o prajitura obisnuita. Asa ca am folosit reteta de sambata, am tapetat o forma cu hartie de copt si am turnat compozitia. Am pus gramajoare de „chocremo”, le-am amestecat putin cu o scobitoare si am bagat tava la cuptorul preancalzit cca 30 min la temperatura medie.

Se lasa sa se raceasca, se imbraca in zahar pudra,

se taie

si se mananca cu pofta.

Martie 18, 2011 - Posted by | Prajitura

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

