Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Cadoul Furnicutei

Asa cum spuneam zilele trecute, Furnicuta Boscodina mi-a trimis un frumos si util cadou de Craciun, care a ajuns la destinatie dupa mai bine de o luna. Asteptarea a meritat, este original, practic si foarte ingenios.

Sa-l descriu: o tava ovala neagra pictata cu flori viu colorate, cu sase locasuri in care se pun 6 boluri pentru aperitive, sosuri, muraturi, bomboane, fursecuri, etc.

Deci doi saculeti cu mirodenii si superba tava cu boluri, insotite de o felicitare scrisa de mana Furnicutei au ajuns cu bine in casuta mea si o sa le folosesc cu drag. Multumesc Furnicuto!.

Ianuarie 24, 2011 - Posted by | Cadou | ,

6 comentarii »

  1. Frumos cadou!

    Comentariu de mari | Ianuarie 24, 2011

  2. Sa le stapinesti sanatoasa si sa le revedem umplute cu bunatati din retetele mamei 😉 o zi buna sa ai!

    Comentariu de Andrea S. | Ianuarie 25, 2011

  3. Andreea, sigur le vei vedea. Imi plac si sunt si practice.

    Comentariu de ghiocel07 | Ianuarie 25, 2011

  4. ma bucur tare mult ca va place 🙂 sa o folositi sanatoasa cu multi invitati dragi la masa 🙂
    cum vi s-a parut cafeaua cu hel?

    Comentariu de boscodina | Ianuarie 26, 2011

  5. Sigur si musafirii vor fi incantati. Nu am incercat inca cafea cu hel pentru ca trebuia sa fac fofografie si abia ieri am desfacut saculetii. Te tin la curent.

    Comentariu de ghiocel07 | Ianuarie 26, 2011

  6. […] . Eu am preluat traditia si le-am executat cu mare drag. Platoul acesta multi-functional este de la Furnicuta, o prietena din bloggosfera. Inca o data […]

    Pingback de Fursecuri diverse « Retetele Mamei | Decembrie 17, 2011


Lasă un răspuns

