Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Salam de biscuiti

Ingrediente: 250 gr zahar pudra, 1 ou, 100 gr unt, rom, 250-300 gr biscuiti obisnuiti, 3 linguri de cacao, 100 ml lapte, nuci, stafide, fructe confiate dupa preferinta

Mod de preparare: Se ard 2 lg zahar si se dizolva cu 4 lg apa formand un caramel. Se lasa sa se raceasca. Se freaca untul spuma cu restul de zahar, oul, cacao si rom. Se pune acest amestec peste zaharul ars si se pune pe foc. Dupa ce s-a topit untul eu am adaugat si ciocolata amaruie.  Cand totul de vine o crema consistenta, se pune intr-un castron mai mare si se adauga biscuitii  rupti marunt si nucile sau stafidele. Se amesteca bine de sus in jos cu o lingura de lemn. Pe o coala de folie alimentara se pune acest amestec in forma de sul, se strange bine si se da la rece. A doua zi le-am tranferat pe folie de aliminiu tapetata cu zahar pudra.

Ianuarie 17, 2011 - Posted by | Salam de biscuiti | , ,

3 comentarii »

  1. in foto se vede si un ou….

    Comentariu de Maria | Ianuarie 20, 2011

  2. Scuze, am corectat. Am defect din „nastere”, mananc cuvinte si inversez cifre. Probabil m-am grabit cand am scris reteta.

    Comentariu de ghiocel07 | Ianuarie 20, 2011

  3. […] complicat, am preluat din “Bucataria mea” o reteta de tort de biscuiti. Seamana mult cu salamul de biscuiti dar este mai […]

    Pingback de Tort de biscuiti si nuca « Retetele Mamei | Noiembrie 29, 2011


Lasă un răspuns

