Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Garnitura din amestec mexican la cuptor

Ingredinete: o punga amestec mexican, 2 oua, sare, piper, putin unt, 100 gr telemea, 2 linguri smantana si 100 gr cascaval

Mod de preparare: se dezgheata punga de amestec mexican intr-o strecuratoare. Se bat ouale, se amesteca cu smantana, telemeaua rasa si putin cascaval ras. Se toarna peste legume, se condimenteaza cu sare si piper si se amesteca. Se toarna compozitia intr-o forma termoizolanta unsa cu unt. Peste ea se presara restul de cascaval ras. Se introduce vasul acoperit cu folie de aluminiu in cuptorul preancalzit, se lasa pana se topeste cascavalul dupa care se descopera si se mai lasa „budinca” in cuptor ca sa devina rumena.

Se serveste cu friptura de pui sau carne la gratar.

August 29, 2010 - Posted by | Budinca, Cascaval, Legume

4 comentarii »

  1. Vai ce bine arata!!! Eu am facut asa din conopida dar vad ca merge din orice. E super aspectuoasa.

    Comentariu de Biancas | August 29, 2010

  2. Fac si eu cand am chef sa gatesc numai pt mine. 🙂 Ai mei nu mananca. 😦

    Comentariu de miha | August 29, 2010

  3. @Biancas-si cu conopida am facut, acum la repezeala am schimbat legumele.
    @miha-nici sotu meu nu se omoara dupa „verdeturi”, dar asa o data merge. Carne sa fie….

    Comentariu de ghiocel07 | August 29, 2010

  4. arata foarte bine! Cred ca o sa incerc si eu reteta asta

    Comentariu de teostan | August 30, 2010


Lasă un răspuns

