Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Placinta cu caise

Reteta o am de la matusa, se numeste „Placinta cu visine”, dar de fapt este o prajitura cu visine foarte simpla si buna pe cate am degustat-o la Arad. Eu am facut-o cu caise si am pudrat-o cu zahar!

Ingrediente: 6 oua, 12 linguri de faina, 12 linguri zahar, 9 linguri lapte, 8 linguri ulei, 1 praf de copt, 1/2 kg visine (6-8 caise)

Mod de preparare: se freaca galbenusurile cu zaharul apoi se adauga laptele si pe rand faina. La urma se adauga uleiul si praful de copt. Albusurile se bat spuma si se incorporeaza in compozitia de mai sus.

Bezea pentru deasupra: la 2 albusuri 4 linguri de zahar farin si zeama de lamaie (se poate servi si pudrata cu zahar)

Iulie 14, 2010 - Posted by | Prajitura | , ,

12 comentarii »

  1. Salut. Am pus linkul tau la sectiunea „Bloguri culinare”. Oricum, si reteta asta mi-a lasat gura apa.

    Comentariu de Retete ilustrate | Iulie 15, 2010

  2. Azi mi-a comunicat ca mai trebuie adaugat un pliculet de praf de copt – sper c-am retinut bine !

    Comentariu de sip | Iulie 21, 2010

  3. @SIP-daca citeai reteta vedeai ca am trecut praf de copt. Fara praf de copt nu crestea asa de frumos.

    Comentariu de ghiocel07 | Iulie 21, 2010

  4. Ieri vroiam sa fac ceva dulce si nu stiam ce si pentru ca aveam prin casa cateva caise m-am gandit sa fac „placinta cu caise”. A iesit foarte foarte buna, drept dovada sta faptul ca nu mai este nici o bucatica. Multumesc pentru retetele minunate pe care le postati.

    Comentariu de Nadia | Iulie 23, 2010

  5. Foarte buna reteta, cred ca o sa o fac si eu. Felicitari pentru un blog minunat. Succes mai departe!

    Comentariu de Alexandru | Iulie 24, 2010

  6. @Alexandru-multumesc pentru vizita si ma bucur ca-ti place blogul meu. Intra si pe Ghiocel07, sper sa-ti placa si acesta.

    Comentariu de ghiocel07 | Iulie 25, 2010

  7. unde sunt visinele sau caisele din aceasta reteta?

    Comentariu de lory | August 9, 2010

  8. @lory-ups! am uitat caisele. Se pun peste compozitia turnata in tava. A crescut atat de frumos ca nu se vad in poza, dar crede-ma sunt acolo!

    Comentariu de ghiocel07 | August 9, 2010

  9. arata super, ma pun la treaba, sper sa-mi iasa, nu prea le am cu prajiturile.

    Comentariu de ileana | Iunie 29, 2011

  10. spor la treaba, sigur o sa-ti reuseasca

    Comentariu de ghiocel07 | Iunie 29, 2011

  11. draga mea,vreau sa sty ca in acest moment am taiat placinta pe care am facuto exact dupa reteta ta si …..E SUPERRRRRRRRRRRRRRR……!!!tin sa ii incurajez pe toty sa o preparati pt ca e foarte usor de facut si iasa bine 100%.
    multumesc pt retata:)

    Comentariu de Byanka Secelean | Iulie 24, 2011

  12. @ Byanka Secelean – Multumesc. Incearca si prajitura cu prune. Este la fel de simpla si foarte buna.

    Comentariu de ghiocel07 | Iulie 24, 2011


Lasă un răspuns

