Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Mare dilema, mon cher!

Raspandacul boscodina si draga de Micu mi-au trimis o  depesa prin care se anunta mare concurs mare in bloggosfera initiat de Yafa. Este prima data cand particip la asa ceva si am emotii. Ce si cui voi face un cadou? Oare ce cadou specific sa pregatesc ? Mare dilema, mon cher! Dar pana una alta cele care doriti va puteti inscrie in concurs pe blogul Yafa. Dragelor Alison, Amalia, Bianca, Claudia, Criss, Daniela, Felis, Laura, Mariana, Maria, Monica, Melianda, Mihaela, Mirela, Michelle, Miha, Vio cititi blogul boscodinei si luati aminte.

Aprilie 30, 2010 - Posted by | Premiu | ,

2 comentarii »

  1. Multumesc de instintare. M-am inscris deja:))

    Comentariu de Biancas | Aprilie 30, 2010

  2. […] blog in blog…sfoara in tara In 30 aprilie am primit o sfoara de la Micu, m-am inscris cu mare drag si am urmat instructiunile. Initiativa apartine Yafei care […]

    Pingback de Din blog in blog…sfoara in tara « Retetele Mamei | Iulie 9, 2010


Lasă un răspuns

