Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Paste fainoase cu varza calita

Ingrediente: o punga de taitei sau alte paste fainoase de calitate, o varza dulce indesata, 150 gr ulei, sare, piper.

Mod de preparare: Varza se taie fideluta subtire pe razatoare, se freaca cu sare, se stoarce si se pune la calit in ulei. Se amesteca din cand in cand ca sa nu se prinda de cratita si se adauga cate putina apa calda. Dupa ce este calita se adauga taiteii fierti si scursi de apa. Se sareaza si pipereaza dupa gust, se mai lasa putin pe foc, se amesteca. Cei doritori pot adauga doi catei de usturoi pisati. Taiteii cu varza se servesc calzi, dar merg si reci.

Aprilie 27, 2010 - Posted by | Paste | ,

7 comentarii »

  1. Si eu mai fac reteta asta, mai adaug si leustean, chiar va recomand!

    Comentariu de Marcela | Aprilie 28, 2010

  2. Uau… am aruncat o privire pe aici si cand am vazut reteta de varza cu paste mi s-a facut o pofta…nu am mai mancat de f multi ani. Sper sa am timp in weekend sa fac….

    Comentariu de ANDREEA | Aprilie 28, 2010

  3. Da, ceva specific de „acasa”.

    Comentariu de ghiocel07 | Aprilie 28, 2010

  4. salut,
    daca ai cumva colectie de premii si-ti lipsesc exponatele de pe blogul meu, esti invitata mea sa le iei:)
    o zi superba si daca a mai ramas o portie de varza nu refuz nici sa ma bati 🙂

    Comentariu de boscodina | Aprilie 28, 2010

  5. @boscodina-multumesc, o sa ma servesc. Si la scoala-mi placeau premiile!

    Comentariu de ghiocel07 | Aprilie 29, 2010

  6. Eu nu am gatit niciodata asa ceva.
    Prima data am auzit-o intr-o emisiune pe Mirabela ,altadata pe Teo …vorbeau cu atata „foc” despre acest fel de mancare.
    In mod sigur,trebuie sa verific si eu gustul.

    Comentariu de evelina | Mai 1, 2010

  7. @evelina-bine ai venit in casuta mea. Incearca si sigur o sa-ti placa. Distratie placuta de 1 Mai.

    Comentariu de ghiocel07 | Mai 1, 2010


Lasă un răspuns

