Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Prietenie, ce cuvant frumos!

Primavara aceasta s-a lasat cu premii. Inseamna ca blogul meu este apreciat cat de cat si nu pot decat sa ma bucur. Draga de Yvonne mi-a oferit un premiu de prietenie pentru care-i multumesc. La fel si pentru celelalte multe premii din care am incercat sa creez o panoplie. Ofer aceste premii tuturor celor care se considera prietenii mei, precum si celor pe care-i consider eu prieteni. Un lucru rar in ziua de astazi. Multumesc Yvonne.

Aprilie 13, 2010 - Posted by | Premiu

2 comentarii »

  1. Un premiu cu conditii la mine pe blog.

    Comentariu de Biancas | Aprilie 14, 2010

  2. daca va plac macii si ouale carcotase, daca ati devenit peste noapte colectionar de premii, blogul meu va indeplineste dorintele 🙂 si-a facut culcus pe blogul meu un premiu cu maci si oua carcotase 🙂 o zi super faina:)

    Comentariu de boscodina | Aprilie 21, 2010


Lasă un răspuns

