Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Catite americane

Am citit despre aceste clatite pe diferite bloguri, asa ca m-am oprit aici si am preluat reteta. Multumesc.

Ingrediente: 250 gr faina alba, 240 ml lapte, 3 oua, 3 linguri ulei, 3 linguri rase zahar, 1 lingurita rasa sare, 3 plicuri zahar vanilat, 1/2 plic de praf de copt, 1/2  lingurita de bicarbonat de sodiu alimentar stins cu otet.

Mod de preparare: Se mixeaza ouale cu zaharul si zaharul vanilat, se adauga laptele si uleiul, faina amestecata cu praful de copt si bicarbonatul stins in otet, pana se omogenizeaza. Se lasa 5-10 minute sa se odihneasca.

Pentru copt se foloseste o tigaie antiaderenta pe care eu am uns-o cu ulei (cu o pensula) la fiecare portie de clatite. Cu un polonic mic se pune compozitie in tigaia incinsa pe foc iute. Eu le-am facut cam mici, data viitoare incerc alta marime. Se prajesc 15- 20 de secunde pe fiecare parte.

Au iesit destul de multe.

Sotul meu le-a servit cu gem de zmeura productie proprie, se pare ca au fost bune ramanand numai cateva pentru o sedinta foto

Sigur voi mai face, sunt bune, usor de preparat, nu necesita multe si sofisticate ingrediente.

Martie 6, 2010 - Posted by | Clatite

11 comentarii »

  1. M-ai convins. Fac si eu dupa-masa, cand se trezeste strumful meu. Ca tot imi zicea el ca vrea „teda bunn” (ceva bun,adica) 🙂

    Comentariu de Victoria | Martie 6, 2010

  2. Ale mele au disparut deja. Semn ca sunt bune rau! Strumful merita „teda bunn”.

    Comentariu de ghiocel07 | Martie 6, 2010

  3. o super pancakes;) la noi sint cam la 2 saptamini la rind…mereu duminica …facem mic dejun american…noi le servim cu sirop de ahorn…super!!

    Comentariu de Andrea | Martie 6, 2010

  4. Sotul meu le-a mancat pe la amiaz, asa ca pranzul a fost sarit. Sigur o sa repet operatiunea. Acum sa caut ce este siropul de „ahorn”.

    Comentariu de ghiocel07 | Martie 6, 2010

  5. o Ahorn…e in romana artar;) cel cu frunza de pe steagul Canadei;))nu stiu daca in tara este dar eu il iau de la Real o sticluta de 250ml la vreo 4-5 euro.

    Comentariu de Andrea | Martie 7, 2010

  6. Multumesc Andrea. Nu stiu daca se gaseste dar merita cautat, poate tot la Real.

    Comentariu de ghiocel07 | Martie 8, 2010

  7. Au iesit excelent! Ma bucur ca ti-au placut!

    Comentariu de bucatar maniac | Martie 8, 2010

  8. @bucatar maniac-multumesc inca o data. Am mai ochit la tine cateva retete pe care sunt gata sa le „fur”. Toate cele bune.

    Comentariu de ghiocel07 | Martie 8, 2010

  9. Hm, delicioase. Si noua ne plac la nebunie aceste clatite. Foarte faine ti-au iesit. Cred ca nici nu trebuie mai mari. Nici eu nu le fac mari.

    Comentariu de Criss | Martie 9, 2010

  10. Am facut saptamana asta reteta, au iesit delicioase spre incantarea familiei. Multumesc foarte mult! Deja am dat si mai departe reteta.

    Comentariu de Marcela | Martie 14, 2010

  11. Ma bucur Marcela. Bafta in continuare.

    Comentariu de ghiocel07 | Martie 14, 2010


Lasă un răspuns

