Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Cuiburi cu crema de vanilie si visine

Ingrediente pentru aluat: 150 g iaurt, 375 g faina, putina sare, 50 g zahar, 1 ou, 50 g unt sau margarina topita, 1 lingurita drojdie uscata

Ingrediente umplutura: un plic praf budinca de vanilie, 2 linguri zahar, 300 ml lapte, 60 g unt moale la temperatura camerei (eu am pus margarina), cateva visine din congelator (eu am pus din compot, am scos samburii si am scurse bine de zeama)

Mod de preparare: Ingredientele pentru aluat le-am pus intr-un castron in ordinea de mai sus, le-am amestecat bine si pe urma am framantat. Am lasat aluatul sa creasca cca 40 min.

Intre timp se prepara budinca se raceste si se aduaga 60 g margarina moale la temperatura camerei.

Cand aluatul este gata crescut, se intinde foaie care se ” unge ” cu budinca de vanilie, se presara visinele,

se ruleaza si se taie felii.

Se aseaza feliile pe lat intr-o tava acoperita cu hartie de copt. Feliile se ung cu ou batut amestecat cu lapte si se presara putin zahar tos.

Se coace in cuptorul incins, la temperatura medie cca 40 min.

Se lasa sa se racoreasca, se desface bucati si se pregateste pentru sedinta foto. Pofta buna!

Sursa

Februarie 20, 2010 - Posted by | Cozonac | ,

4 comentarii »

  1. Ti-a iesit mai mult decat super apetisant.Weekend placut sa aveti.

    Comentariu de Micul | Februarie 20, 2010

  2. Aoleu ce bine-arata!Imi ploua-n gura deja.Am notat reteta,abia astept sa o incerc!

    Comentariu de Vio | Februarie 20, 2010

  3. Multumesc fetelor. Chiar sunt foarte bune. Am sa incerc si cu alte umpluturi.

    Comentariu de ghiocel07 | Februarie 21, 2010

  4. buna dimineata!
    arata foarte bine! cu siguranta voi face si eu aceasta reteta! pupici!

    Comentariu de Oana Simona | Februarie 24, 2010


Lasă un răspuns

