Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Gogosari mici murati

Pentru ca astazi prietena mea Nelica mi-a cumparat un kg de gogosari mici, mici, mici, i-am spalat si i-am pus in borcanase la murat. Nu stiu daca sunt iuti sau nu, dar arata bine. Am  folosit Pikant fix dulce acrisor pe care l-am preparat conform indicatiilor de pe pachet, la care am mai adaugat hrean si marar. Daca vor fi dulci se folosesc loco, daca sunt iuti cred ca pleaca la Bucuresti.

Septembrie 24, 2009 - Posted by | Muraturi |

2 comentarii »

  1. Nu pleaca nicaieri … Bucurestiul sa-si cumpere !
    Si asa sunt putine. N-ai avut mai multi bani ? Te imprumutam …

    Comentariu de sip | Septembrie 26, 2009

  2. ce frumos arata….cred ca au un gust! yamiiii…

    Comentariu de mihaella | Decembrie 14, 2009


Lasă un răspuns

