Retetele Mamei

Niciodata nu e prea tarziu !

Prajitura cu fructe

Blatul: 8 albusuri se bat spuma cu 8 linguri de zahar. Se adauga galbenusurile si 8 linguri de  ulei. Se bat bine cu telul. Se adauga  o jumatate plic praf de copt si 8 linguri de faina.

Crema: se face dintr-un litru de lapte si 4 plicuri de budinca de vanilie.

Spuma: se bat 2 albusuri de ou cu 200 gr zahar pudra si un pahar de fructe (capsuni, zmeura).

Se coace blatul intr-o tava dreptunghilara mare. Se pune crema de vanilie deasupra, apoi spuma cu fructe.



Noiembrie 12, 2008 - Posted by | Prajitura | , ,

3 comentarii »

  1. eu va iubesc, dar daca luati poza asta cu zmeura de mai sus va iubesc si mai mult… mi s-a facut o pofta!!!

    Comentariu de mohui | Noiembrie 14, 2008

  2. @Mo-si eu te iubesc, dar nici chiar asa nu-ti pot satisface doleanta!

    Comentariu de ghiocel07 | Noiembrie 14, 2008

  3. stiam eu, dar am incercat, „incercarea moarte n-are!”…

    Comentariu de mohui | Noiembrie 14, 2008


Lasă un răspuns

